johannacrew

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

9 Augusti Igelkottar ❤

Av Johanna - 9 augusti 2012 17:23

Våra tre kära igelkotts ungar sover nu så sött i en hög utanför vår bak gårds dörr. De ligger alla tre och snarkar lågt. Jag vet inte hur de bestämde sig för att stanna. Om det var mammas goda laktosfria pankakor eller deras scosiala umgänga som mutade dom att stanna? Det bevisar att det är båda två sakerna! Idag lagade mamma på morgonen laktosfria pankakor som de skulle få när de kommer på eftermiddagen. När de komm, alla tre lite utspritt, så kunde man gå ut och prata snällt med dom så blir de inte rädda! Mann lägger ut en pankaka och de börja dra av delar av den och dra i hela pankakan alla tre för att vinna en bit av den! De är så söta när de smaskar och de blir extra högt när de är tre stycken. Idag hade vår hund Gito och Smazken ett möte för första gången. Såklart hon blev rädd när Gito kom ut störtandes och satte nosen på henne men rätt som det var backade han undan och sprang iväg. Så var det avklarat, inte kommer han gå nära en igelkott igen! Här kommer en bildbomb för några bilder som togs för länge sedan.

 

 

 

 

 

Inte så många men får väll duga. Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 augusti 2012 12:35

Nu sitter jag här igen, och skriver. Jag har varit på datan hela dagen. Jag vill göra något anat men vad kan man göra när det haglar och öser ner mängder med regn?!  Jag har svin ont i ryggen eftersom inte vi har världens bekvämaste data stol. Jag sk...

Av Johanna - 8 augusti 2012 08:55

Min kompis sa att jag skulle skriva klart min novell. Den är grymt bra och jag tror hon gillar den. Den är sorglig men bäst! Här kommer den:   Älskar du mig? -Nästa deltagande par, Taylor på hästen Especial Equina! sa domarens röst. Vi travade ...

Av Johanna - 8 augusti 2012 08:07

Gud vad jag blev glad, och ledsen, igår när KP kom 1 dag för tidigt! Schäfern jag önskade kom inte med men Bleckmossen var sjukt bra asså! Jo, Samine och Amir är typ "ihop" nu men när man läser just den delen så förstår man att de inte passar ihop. S...

Av Johanna - 7 augusti 2012 18:18


Smazken, som vår iggelkot heter, har här med döpts. Namnets mening är enkel: "Han smaskar grymt högt" Vi var eniga, lysna bara på videon som är längst ner på detta inlägg. Man kanske hör det i bakgrunden men om man sätt där vi satt hörde man henn...

Av Johanna - 7 augusti 2012 17:58

Gud vad jag längtar! Imorgon kommer KP och jag har önskat en bild som kanske hamnar på en affich! En långhårig schäfer till minne av Zero. Jag tror inte det blir det men man får väll hoppas! Jag och mina två kompisar ska skapa en blogg tsm! Den komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards