johannacrew

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Johanna - 7 augusti 2012 18:18

Smazken, som vår iggelkot heter, har här med döpts. Namnets mening är enkel:

"Han smaskar grymt högt"

Vi var eniga, lysna bara på videon som är längst ner på detta inlägg. Man kanske hör det i bakgrunden men om man sätt där vi satt hörde man henne grymt högt. Jag och min syster Malin pratar i bakgrunden osså. Den som hyshar är jag.........


Jag har bytt signaturbild. Den blir lite mer....jag! Ja, hjärtat på den förra är mer "vågad kärlek" aktig men det är inte jag. Jag är "hemligt kär" kan man säga så, denna är bättre. Här kommer den:

 






 

Av Johanna - 7 augusti 2012 17:58

Gud vad jag längtar! Imorgon kommer KP och jag har önskat en bild som kanske hamnar på en affich! En långhårig schäfer till minne av Zero. Jag tror inte det blir det men man får väll hoppas! Jag och mina två kompisar ska skapa en blogg tsm! Den kommer bli toppen och min signatur kommer finnas där, kvar hos mig och den nya bloggen. Men bloggen kommer inte förns Lördag för min ena kompis har lite stränga regler i sin familj *suck* så det är bara att stå ut......


 

Av Johanna - 7 augusti 2012 14:01

Idag har min kära hund Gito varit trött och slö. Jag tror han saknar pappa som åkte i Måndags och kommer hem imorgon men han hade inte en av sina bästa dagar idag kan jag meddela.

 

Till skilnad från vissa andra.....

 


 

Av Johanna - 7 augusti 2012 10:59

Då är snart det första inlägget sänt och redo för läsare. Jag kan börja med att beskriva mig själv och skicka en bild. Jag är en tjej på 10 höstar. Jag har brunt hår som är sådär 3,5-4 dm långt. Jag har mörk gröna ögon och en helt normal näsa XD Jag har en mun, en näsa och två ögon och öron. Jag kallar mig själv för knäpp och det gör respektive klass kompis med. Jag är känd med användarnamnen amizz och gito på howrse och några till. Jag är positiv och galen vid vissa tillfällen, som t.ex jag börjar babbla mycket, hoppa runt och helt enkelt blir helt spidad!Min familj är som de flesta familjer, består av 4 personer och 1 djur. Alltså, mamma, pappa, min lillasyster och så jag, storasyster! Min hund heter Gito och är en Schäfer på 4 år. Han är valpig och älskar mat. Han aktiverar sig genom att springa upp och ner för trappan då han tycker att han ska hålla sig vaken. Han är snäll och scocial. Han kan springa runt i timmar och ändå vill han inte stanna. Han gör allt för mig och pappa men han lyssnart inte så mycket på mamma och min syster. Gito är väldigt hög och förstår oftast inte hur man ska bete sig när man är med andra hundar. Oftast så flyger han på den andra hunden om han får det för pappa. Nu går vi över till mig igen. Jag är ca 149,9 cm lång och rider på Lördagar/Fredagar (jag kanske ska sluta och börja på en anan ridskola) och orienterar på Tisdagar. Jag älskar att röra på mig. Det var allt jag kunde komma på.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards